Idag är det söndag och dagarna flyter på. 
Billy går på dagis i veckorna och det går väl okej. Han busar lite för mycket ibland och det uppskattas inte riktigt av alla andra hundar. Jag går upp en timme tidigare på morgonen för att cykla med honom innan dagis så han ska ha gjort av med lite energi. Det hjälper väl lite på förmiddagen då han ligger och sover istället för att sitta och gnälla. Det är ju bra iaf.

Igår var jag på Höganäs marknad och kollade runt lite. Husse jobbade så min fina vän Gabbi fick sitta Billyvakt. Jag tycker inte det känns helt okej att ha med min hund in i den trängseln med ljud och folk. 
Billy hade skött sig strålande. De hade åkt ut i mörarp och sprungit på åkrarna med kompisen Sammy. Tack än en gång! ❤️ 

Idag står det städning på schemat. Inte helt populärt bland killarna, de ligger fortfarande och sover.. 

Köpte ett fint halsband på marknaden. Det är väl egentligen till människor men jag tyckte det kunde passa bra på Billy. Vi får väl se hur länge det får sitta :) 




Kommentera

Publiceras ej