Nu har jag landat hemma efter 2 veckors semester i Serbien. Vi har haft det väldigt bra. Vädret har varit bra av och till men det har inte gjort mig nånting. Jag har kunnat sova ut ordentligt. Vissa dagar sov jag nästan hela dagen. 

Jag har fått chansen att se gathundar och hur de lever på gott och ont. Jag återkommer om det i ett annat inlägg med bilder och filmer. Det gör mig helt klart ännu mer driven och fokuserad på det jag vill. 

Billy har haft det bra. Han har busat hela tiden. Valpen han bodde med gav sig aldrig. Billy blev ofta trött och la sig ner på golvet. Då fortsatte valpen att hänga i hans öron. Billy är väldigt tålmodig och hade bara sagt till valpen en eller två gånger, på gott och ont. 

Dessie och Doris mår bra. Dessie gossar med alla och Doris e koko :) 

Och så till den stora nyheten. Min fina sambo gick ner på knä på min födelsedag. Han hade planerat det så fint med middag, raketer och allt. Han hade köpt en underbar ring och jag sa såklart ja. Det känns overkligt men så underbart.



Kommentera

Publiceras ej